My Digital World

Friday, May 29, 2015

سلام دوباره.

سلام به همه بعد از 5 سال و اندی. اومدم بازم بنویسم. اینروزا فکر میکنم حرف دارم برای گفتن. پس مینویسم. جالبه که الان دارم از روی گوشی تلفنم مینویسم. پستهای قبلی رو فقط میشد از روی یه کامپیوتر رو میزی یا لپتاپ نوشت. ولی الان دارم از روی گوشی همراهم بدون ترس از سپاه و پلیس و اطلاعات و غیره مینویسم. البته که همواره زیر نظر خیلی از سازمانهای اطلاعاتی هستیم، ولی گور بابای همشون. انقده که از دست سازمان اطلاعات خودمون راحتمیم خودش یعنی که حداقل حرف دلمون رو میتونیم راحت بنویسیم. نه اینکه نگران احضار شدن باشیم و دستگیری ناگهانی که چرا و چگونه و به چه علت !! بگذریم ... گفتم که گور بابای همشون. خوب من میام بازم بنویسم. میدونم که در زمانه فعلی ، کسی حال وبلاگ خوندن نداره. این خوب برای من مزیته . میتونم راحت تر بنویسم. فعلا.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home